HTML

A csapvíz íze

2012.01.24. 12:44 :: t.imre63

a9fn6msoxcbwy8eb.jpg

Elkezdtem kísérletezni egypár hónapja azon, hogy Budapesten egyes kerületekben milyen íze lehet a csapvíznek. Akkor jutott eszembe ez az ötlet mikor névnapi túrán voltam a barátaimnál, és ahol mindig felfrissítettem magam egy pohár vízzel. Volt ahol inkább kértem helyette egy szíverősítőt, de voltak olyan helyek ahol repetát is kértem belőle olyan finom íze volt.

Első állomásom VI. kerület volt. Bárkinek szívből ajánlom, ha megszomjazik egy kis csapvízre, nagyon finom édeskés íze van!

XIX. és a XXII. kerületben sajnos nem lehet ezt mondani rá, kissé keserűnek, kénes ízűnek éreztem. 

A III.  IV. kerületben a tapasztalatom az, hogy néha teljesen normalis az íze, néha klóros, akkor órákig kint kell hagyni kancsóban és iható lesz.

I. kerületben a barátaimnál volt vízszűrő így nem tudok hiteleset mondani vajon milyen lehet az igazi íze, de így nagyon ízletes volt.

Mindent összevetve ezeknél a kerületeknél egy-két kivételével csak jót mondhatok a csapvíz minőségére és ízére egyaránt! Persze ízlések és pofonok. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppenkent.blog.hu/api/trackback/id/tr213743726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása